תכלס בריאות

צעד 02: הירוקים באים  

ט"ו בשבט שמח! לכבוד החג הירוק, הצעד השני של תכל'ס בריאות הוא לתגבר בירוקים. מזונות ירוקים עשירים בוויטמינים רבים כמו חומצה פולית שמסייעת להתפתחות תקינה של תאי עצב במוח, ויטמין K המסייע לחיזוק המערכת החיסונית והעצם, לקרישת הדם ובניית כלי דם מינרלים כמו  אשלגן וסידן ועוד רכיבים צמחיים נוספים _(פיטוכימיקלים) שתורמים לבריאותנו.


מה עושים? מוסיפים ירוקים לפחות לארוחה אחת היום, או אם רוצים – לכולן!

הנה כמה דרכים להוסיף ירוקים לתפריט:

  • במקום רק  פירות – הכינו שייק ירוק על בסיס מים עם קייל, סלרי, פטרוזיליה, כוסברה ותפוח ירוק.
  • הוסיפו תרד, פטרוזיליה, בזיליקום  ועשבי תבלין אחרי םלחביתה.
  • אכלו בצהריים שעועית ירוקה או ברוקולי .
  • הוסיפו רבע אבוקדו לסלט.

יש לכם דרכים אחרות להוסיף ירוק? שתפו אותנו ביום הירוק שלכם ואל תשכחו לתייג!


למידע נוסף על ירוקים ותרומתם לבריאות – לחצו כאן (קישור לדף נחיתה)